Răspunsuri

2014-10-10T17:57:38+03:00
A luci- lucitor, stralucitor, stralucire, lucire, lucios
6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T17:59:53+03:00
Luci:lucire , a luci ,lucios ,lucioasa ,lucioși ,lucioase , strălucire , strălucită , strălucit etc...sper ca te am ajutat ......
Mercii mult!!!
lucioase.. luciosi... nu se pune la plural si nu se pune la feminin sau la masculin acelasi cuvant...