Ce fel de rima au urmatoarele strofe?
1) In noapte nalta
Ce s-a lasat peste natura
Se-ntrezaresc prin frunzatura
Stelare-adâncuri ce tresalta.


2) Ciocârlia ciripie, fâlfâind din aripioare,
Pe o scara de lumina se coboara de sub soare.
Aerul e-n neclintire, el devine arzator;
Prepelita canta-n graie, greierul canta-n mohor.

3) Se tânguiescTălăngi pe căi,
Şi neguri cresc
Din negre văi,
Plutind pe munţi…
La făgădău,
La Vadul-Rău,
Sus, la răscruci,
Vin trei haiduci
Pe cai mărunţi…
Grăiesc încet…
Un scurt popas —
Şi spre brădet
Pornesc la pas
Cei trei călări…

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T17:11:54+03:00
1. Rima imbratisata
2. Rima imperecheata
3. Rima imperecheata (nu sunt sigura) 
ultima e incruciasata
primul vers cu al treilea vers e incrucisata
Masura versurilor ma puteti ajuta?
paia stea au rima universala...eul liric a scris cum l-o batut capu' :))) daca le numeri asa cio-car-li-a....etc si apoi al doilea vers o sa iti dea in plus la al 2-lea
pai astea*
2014-10-10T17:25:37+03:00
Mentropoliticasau autrelica sau nu ati invatat de acestea
Ritmul care este ?
Imi spui te rog si ritmul lor?