Stabileste,care dintre afirmatiile de mai jos se refera la substantele simple (I) si care substantele compuse (II):
a)apa este alcatuita din atomi de hidrogen si oxigen
b)cuiul este fabricat din fier
c)dioxidul de carbon consta din atomi de carbon si oxigen
d)grafitul creionului consta din atomi de carbon
e)glucoza este formata din atomi de carbon,hidrogen si oxigen.
Va rog))

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T18:40:26+03:00
2014-10-10T18:41:19+03:00