Răspunsuri

2014-10-10T16:55:17+03:00
3*8=24 
2*6=12
24-12=12 cu 12 este mai mare

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T16:55:19+03:00
Cu 12. Pai intreitul lui 8 vine 8*3=24 si dublul vine 6*2=12 .
afla produsul dintre suma si diferenta numerelor 5 si 2
Pai suma este 7(5+2) si diferenta este 3(5-2). Produsul este 21(7*3)
scrie urmatoarele numere 2,6,8,9,12,27 ca produse de trei factori
Pai 2=2*1*1 6=2*3*1 8=2*2*2 9=1*1*9 12=3*2*2 27=9*3*1