Răspunsuri

2014-10-10T16:49:57+03:00
Conentrat, a fugi, generos, detaliat
daca erai atenta, realizai ca IQ-ul tau nu depaseste nivelul primatelor.
scuze ca te-am facut proasta ...
se pare ca n-ai depasit nivelul de primate. stii ce e o primata?
adica?
Adica tu!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T16:51:49+03:00
Atent-"cu bagare de seama"; "numai ochi si urechi" A alerga-"a fugi mancand pamantul";"a face iepurele puturos" Darnic? Amanuntit-"a lua totul fir cu fir";"a despica firu-n patru"
Incerc.^_^
Care este?
Gaseste antonime pentru expresiile L a scoate din fire .a-si aduce aminte , a lua-o la sanatoasa , a da coltul , cu capul in nori , cu dare de mana
pentru expresiile : fara L
HEYY MAI ESTI ?