Răspunsuri

2014-10-10T16:48:55+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T16:49:13+03:00
   7xa=21                                                                                                               a=21:7                                                                                                               a=3        fiindca    7x3=21                                                                    
asa ziceam si eu dar abia au invatat inmultirea