Realizeaza un dialog intre o frunza si vant in maximum 10 randuri!
Va rog cat mai repede posibil!

2
trebuie...cred
ok
ms
-Pentru ca intuitia imi spune ca sa te duc departe.* scuzem-am grabit
merci mult ....te iubiiii Doddye

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T16:42:25+03:00
----Frunzo, te rog,date din calea mea, sunt foarte grabit.
----Bine,draga vantule ! dar unde te grabesti asta tare?
----trebuie sa ajung  prin tari straine , pentru ca la voi va veni fratele meu, Crivatul.
---- Ai mare dreptate! dar cand vei veni ?
----in primavara.
----te voi astepta cu nerabdare.
----trebuie sa plec!
----la revedere!
----pe curand!
13 4 13
ce titlu sa ii pun?
frunza si vantul...
sau....discutii ca intre amici
sauu... frunza si grabitul vant
tu alegi
2014-10-10T16:46:10+03:00
-Vantule , de ce ma iei departe ?
-Pentru ca intuitia imi spune ca tr duc departe.
-totusi eu nu vreau , eu vreau sub copacul meu. Nu ma poti duce inapoi?
-Este imposibil . Odata ce ma duc intr-o directie nu schimb .Promit ca o sa te duc la o familie noua .
-Bine , vantule.
Frunza a fost luata de vabnt si dusa la alt  grup de frunze care au primit-o cu bratele deschise si s-a acomodat repede.

8 4 8