Ajutati-ma si pe mine cu un dialog va rog !! trebuie sa completez si nu mai stiu cu ce..
Anda-..........
IRINA- Toata vara am fost la bunici!
Anda-......
IRINA- Ei, am facut diverse lucruri: am citit si am mers zilnic la strand...
Anda-.....
IRINA-Oricum,bunica avea multa treaba si era normal sa fac asta.
MULTUMESC!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T16:38:33+03:00
Anda - Irina ce ai facut toata vara ? 
Irina : .... 
Anda : Si ce ai facut toata vara acolo ? Nu te-ai plictisit ? 
Irina : .... 
Anda : Si bunica ta te-a lasat sa faci toate lucturile astea ? 
4 5 4
2014-10-10T16:40:00+03:00
Anda-Ce ai facut in vacanta de vara?
Irina-Toata vara am fost la bunici!
Anda-Ce ai facut? Te-ai distrat alaturi de bunicii tai?
Irina- Ei,am facut diverse lucruri:am citit si am mers zilnic la strand..
Anda-Ai mers doar cu bunicul? Si bunica ta a ramas acasa sa faca mancare.?
Irina-Oricum,bunica avea multa treaba si era normal sa faca asta.
1 5 1