Răspunsuri

2014-10-10T16:31:42+03:00
X²  (x la puterea a doua) = x · x (x ori x) = 2 x sau 2 ori x.
x³ (x la puterea a treia) = x · x · x (x ori x ori x) = 3x sau 3 ori x
x - numărul
Numărul se înmulțește cu el însăși de câte ori îi indică puterea.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T16:34:14+03:00
Ridicarea la putere este o inmultire repetata.De exemplu daca ai  5^{3}  se va efectua 5·5·5 care da 25·5=125.
Daca mai ai nevoie de exemple sau daca nu ai inteles ceva spune-mi te rog.
2 5 2