Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T15:56:05+03:00
0,156 km = 156 m
0,021 km = 21 m 
8,722 km = 8722m
0,12 km = 12 m
Nu este bun! Dar multumesc oricum
Trebuia asa: 156 m in km , 12 dam in km, 21 mm in km 8722 cm in km
Am lăsat răspunsul până să fi precizat valorile. Uite aici: 0,156 km (din m), 0,000021 km (din dam), 0,12 km, 0,08722 km (din cm).
Mercii! :*
0,000021 km (din mm) și 0,12km (din dam).
2014-10-10T16:04:29+03:00
156m=0,156km
21mm=0,000021km
12dam=0,120km
8722cm=0,08722
cel mai bun?

Daca vorbim in romana suntem Italieni -_- ~*.*~
Mda... :))
eu sunt din moldova noi nu invatam asa ceva
ok
Aha...