Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T15:27:26+03:00
Descrescut, 
dezbracat, dezmetici, dezlipi, 
infloritor, inbatrini, inrudit, invecinat, inrautati
impunator, imaculat
prezice, prezicator, prelua, preda, prematur
raspuns,
rasunet, ramane,ramasita, 
stabunic, stamos, strabatut, strabunica,
37 3 37
2014-10-10T15:34:20+03:00
Desfrunzit, destelenit, desfacut, destupat, deslanat
dezapezit, dezvelit, dezghetat, dezinteresat, dezorganizat
innorat, innoptat, innegurat, indopat, infumurat
impachetat, imperfect, impadurit, impietrit, impotmolit
prefata, prezicere, prefacut, pregfabricat, prepozitie, prefix
refacut, regandit, restabilit, restaurat, respalat 
rasfirat, rasturnat, rastalmacit, raspopit, rascruce, rascumparare
razbate, razbunare, 
strabunic, stramos, strabun, strabatut, straluceste
44 4 44
Multumesc . Mi-ai fost de mare ajutor . Am luat 10 cu felicitari .
ma bucur :))