Fa propozitii cu cuvintele viteji,drepti,duiosie,primejdiile,galesi,blandete,ia si i-a
ma ajutati va rog?

2
va rog scrieti daca stiti
Propozitii cu cuvintele viteji, drepti,duiosie,galesi,blandete,ia si i-a

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T15:22:31+03:00
Tara Romaneasca a avut cei mai viteji domnitori.
Mama este fiinta care poseda cea mai multa duiosie.
Primejdiile care ii amenintau pe baieti nu s-au dovedit a fi atat de mari.
Cocosii umbla galesi prin cotet.
Cata blandete poate sa aiba cineva!
Ia haina aia de jos, fetito!
Fratele i-a pregatit temele de casa.
17 4 17
A da.. uitasem de ''drepti''. Profesoara ne-a poruncit sa stam drepti pe scaun
nu are nimic
2014-10-10T15:24:18+03:00
Ostasi viteji lupta cu mandrie.
Copacii batrani stau drepti in fata vantului.
Mama ii canta cu duiosie fiului sau.
Primejdiile prin care a trecut nu il impiedica sa fie pompier
Bunica isi priveste gales nepotul.
Ia caietul de pe masa.
I-a dus la circ sambata dimineata.
14 4 14