Răspunsuri

2014-10-10T15:04:16+03:00
Enunțul vrea să ne exemplifice faptul că dacă înveți și te dăruiești într-o anumită măsură școlii vei avea de câștigat multe lucruri pe viitor. 
15 3 15
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T15:11:26+03:00
Cel care invata, va putea sa se bucure de cunostintele sale in viitor. Cu persoana data va fi mai interesant sa discuti. Invatand... iti asiguri viitorul ^^
12 4 12
multumes o sa incerc sa fac un enunt din ele doua raspunsuri
cu placere :)
Comentariul a fost şters
Hey :0 Mrci pentru cel mai inteligent raspuns :o3