Cine poate sa imi rezolve si mie acest exercitiu??? Construiti enunturi in care cuvintele ȚunȚ si ȚoȚ sa fie , pe randȚ adjective pronominale nehotarate, numerale cardinale si articole nehotarate...... MULTUMESC FRUMOS!!! AS FI RECUNOSCATOR !!

2
CUVINTELE SUNT "UN" SI "O" .. MA SCUZATI

Răspunsuri

2014-02-22T19:29:50+02:00
O articol nehotarat: O fata sare coarda
si O mai poate fi numai interjectie: O!
un: articol nehotarat: El a fost la un magazin 
un: pronume: Unul dadea sa cada 
Eu atata stiu sper ca te-am ajutat 

1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-22T19:47:52+02:00
''O si un'' -numar cardinal: Astazi am cumparat : un caiate,o carte si un creion!
"O si un" -articol nehotarat: Am o prietena intelegatoare si un frate inteligent!
adjectiv pronominal nehotarat: Un/o elev(a) invata iar altul citeste. sper ca te-am ajutat! :D