Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T14:27:01+03:00
Vrei mereu sau acadele?
S-au speriat foarte rău.
Ia mai multe fructe.
Nu i-a plăcut deloc mandarinele.
Am fost la mare cu colegii mei.
Pe el l-a ajutat Maria.
Copiii săi vor pleca mâine.
O să-i duc eu bananele.
nu i-a dat temele
am fost la munte cu parintii
pe el l-a luat vlul
copiii sai merg cu doamna invatatore
o sa-i duc eu ghiozdanul
2014-10-10T14:44:14+03:00
Ei s-au dus la masa deja.
-Mananci acum sau cand o sa vina si tata?
Ia caietul de pe catedra!
Nu a fost cuminte, asa ca profesoara i-a scazut nota la purtare.
-Vrei sa mergem la circ?
L-a trimis in camera sa isi faca temele.
Fratii sai au doar o luna.
Mara a dorit sa-i explice, dar Victor nu a inteles.
1 5 1