Răspunsuri

2014-10-10T11:41:12+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sufixe-  -arei,-erie, -ar,-ean
prefixe- -ex,-ne,-re,-in
Camytza , adica 3 cuvinte fiind 3 prefixe si 3 sufixe !! ms oricum de rsp , aa da , ajutama te rog si la cealalta tema e urgent .. te rog din suflet
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T11:43:08+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
prefixe:
re-scrie
stra-bunic
pre-nume

sufixe:
copil-andru
tiner-ime
zaharn-ita
1 5 1