Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T11:11:23+03:00
Anti-comunism (anti- impotriva)
extra-terestru (extra- ,,din afara'' Terrei)
pre-scolar (pre- inainte de scoala)
contra-indicat (contra- impotriva/nu este indicat)
arhi-cunoscut (arhi- foarte cunoscut)
14 4 14
2014-10-10T11:12:54+03:00
Anticomunist-anti
extraterestru-extra
prescolar-pre
contraindicat-contra
arhicunoscut-arhi

anti-contra, impotriva
extra-mare
pre-inainte
contra-impotriva
arhi-