Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T10:20:55+03:00
X=6 si y+z=14
9y-7x+9z=?
9y- 7·6 + 9z =
9y - 42 +9z=
9y+ 9 z-42= (adica schimbi ordinea termenilor pentru a da factor comun mai usor)
9(y+z) - 42=
14 - 42=
126 - 42  =  84
1 5 1
2014-10-10T10:21:58+03:00
Reasezi termenii : 9y+9z-7x =
                          9(y+z)-7x=
                           9x14-7x6=
                            126-42=84