Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T10:19:30+03:00
A)
al-III-lea  al-3-lea
al-IV-lea al - 4-lea
al-V-lea  al-5-lea
al-VII-lea al-8-lea
b)
1 mileniu = 1000 ani 1001 ( un mileniu unu ) = MI
mileniul 2=2000 ani  2000(mileniul doi)=MM





al-III-lea al-3-lea
al-IV-lea al - 4-lea
al-V-lea al-5-lea
al-VII-lea al-8-lea 1 mileniu = 1000 ani 1001 ( un mileniu unu ) = MI
mileniul 2=2000 ani 2000(mileniul doi)=MM
2014-10-10T12:44:58+03:00
Al- III-lea, al -IV-lea,al-V-lea;al- VIII-lea

mileniul 1- MI
mileniul2-MM