Răspunsuri

2014-10-10T10:10:07+03:00
Valurile lovesc cu putere digurile vechi, construite din diferite pietre mari. Fulgerele isi fac aparitia, luminand intreaga plaja, un tunet asurzitor trezeste micile vietati si oamenii din satul vechi, aflat la marginea marii.
Vapoarele se indreapta spre tarm, marinarii observand ca nu mai pot face fata valurilor mari si vantului tomnatic. Eu, fiind fascinat de  intregul peisaj am iesit din camera saptioasa a hotelulu vrand sa vad mai bine tot ce se intampla in jurul meu. Trasnetele deveneau mai puternice, facandu-ma sa tremur in cele din urma fulgerele si tunetele se opresc lasand in urma lor norii fumurii si mirosul invietor de ploaie. Dupa cateva minute in care deveneam tot mai fascinat de tot ce se intamplase un curcubeu isi face aparitia colorand cerul si trecand pe langa soare.
O briza aduce cu ea mirosul marii pline de vietuitoare colorate, in sat copii incep sa iasa din casele mici bucurandu-se de vremea incantatoare. Valurile alintate de soare lovesc incet nisipul plin de scoici de diferite marimi si forme, un catel jucaus intra in apa cristalina incepand sa se joace.
Valurile spumegande se sparg in digul, acum, plin de oameni fericiti si incantati de privelistea iesita parca dintr-o carte. parintii mei imi propun sa mergem la o plimbare pe malul mari si sa asteptam apusul lao terasa mica si linistita unde sa povestim si sa ne amintim de cele mai frumoase intamplari din aceasta vacanta speciala si d
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T10:40:16+03:00
Toamna

          Zgribulita toata de frig, toamna se gandeste cu teama la venirea iernii. N-a avut bani sa-si cumpere cojoc, asa ca se roaga tot timpul sa nu mai vina iarna peste ea. Mda, cateoda se grabeste si vine inca din noiembrie...si ea ce sa faca? Sa tremure de frig, pentru ca iarna nu are rabdare sa-si astepte randul?
          Toamna este tare mandra, stie ca este apreciata de gospodine pentru bogatiile pe care ea le ofera. Daca n-ar fi ea ce ar pune femeile pe masa ! Ea le ofera fructe si legume, tocmai bune de pus la conserve.
          Toamna este o mica poznasa, cand se plictiseste ii place sa se amuze...trimite ploi si creaza o multime de balti, le sufla copacilor frunzele lasandu-i golasi, oamenilor le intoarce umbrelele. Doamne, ce se mai distreaza !
           Nu-i plac zilele caniculare, asa ca l-a luat la rost pe Soare. Ba, chiar la si amenintat cu-n vant napraznic daca nu-si tine razele acasa. Acesta suparat si-a luat bagajele si a plecat...,,Pana la primavara, nu ma intorc! - i-a strigat soarele suparat de peste umar''. Nici ciripitul pasarilor nu-i e pe plac, asa ca le-a trimis dupa batranul soare.
           Trei luni de zile isi face de cap...dupa, o da iarna afara. 
          

9 4 9