Ştiţi sa coafaţi un paduche?Va rog,eu am un paduche si nu stiu sa-l coafez.Multumesc.

2
cu pieptenele dar trebuie sa-l tii bine intre dinti
DA!!!dute si tu la un salon!!Si ai grija si la altii sa nu le dai paduchi!!

Răspunsuri

2014-02-22T18:39:58+02:00
Mergi la un salon de paduchi .Angajatii lucreaza cu profesionalism si in plus, poti sa faci rezervari la tratamente si pentru bacterii.
3 2 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-22T18:40:20+02:00