Răspunsuri

2014-10-10T09:54:22+03:00
Ciobanul Ion paste oile.
Doina preferata este caantata de mine.
Codrul este inverzit vara.
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T10:04:37+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
cioban
Nea George este cioban de peste zece ani.
Nu fi cioban, comporta-te frumos !
Am adunat traista-ciobanului impreuna cu bunica.
Am mancat o ciorba ciobaneasca foarte gustoasa.

doina
Doina
este in clasa a IV-a.
Doina (cantec), este preferata bunicului.

codru
Codrul era casa haiducilor.
Doamne, parca ai fost crescut in codru !
Nu mai tipa ca in codru !
I-am dat cainelui un codru de paine.
10 4 10