Răspunsuri

2014-10-10T09:32:13+03:00
Inghetata cu capsuni este mai buna decat cea cu menta.
De cat sa ma duc la munte ma duc la mare.

faci cum vrei eu te.am ajutat
eu cred ca se scrie legat la al doilea enunt,mersi pentru timpul pierdut
npc
Am scris mai mult decat tine.
De cat timp mai ai nevoie ?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T09:32:20+03:00
Nici nu mai tin minte de cat timp nu te-am vazut.
Decat sa hoinaresc pe strazi, mai bine citesc o carte.