Răspunsuri

2014-10-10T09:26:00+03:00
Toate corpurile solide,lichide si gazoase,cred
Nu,se referea care corpuri se afla in toate starile de agregare?Eu am spus apa dar mai trebuie unul
oxigenul,
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T09:33:36+03:00
Starea in care se gaseste un corp la unmoment dat se numeste stare de agregare  stare lichida: ceai suc lapte, stare solida; banca, stare gazoasa; abur,aer
1 5 1