Răspunsuri

2014-10-10T07:45:42+03:00
Alene-încet
copilăresc-infantil
divin-spelndid
logoree-flecăreală
năprasnic-intens
propice-prielnic
secret-mister
a tinde-a aspira
zăpadă-omăt
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T08:24:40+03:00
alene-domol,lin,incet
copilăresc-infantil,naiv
divin-dumnezeiesc,minunat,ceresc
logoree-flecăreală,palavrageala
năprasnic-cumplit,neasteptat,cu macima intensitate
propice-prielnic,nimerit,potrivit
secret-mister,tainic,ascuns
a tinde-a aspira,a inmana
zăpadă-omăt
,nea
3 4 3