Aș dori și eu o traducere în franceză pentru:

Îmi place să călătoresc pentru că:
- îmi place să vizitez locuri noi;
- îmi place să cunosc oameni noi;
- îmi place sa fac poze.

Fara Google Translate!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-10T00:28:09+03:00

J'aime voyager parce:

-j'aime visiter de nouveaux lieux

-j'aime rencontrer de nouvelles personnes

-j'aime pour prendre des photos.

1 5 1
2014-10-10T09:39:22+03:00
J'aime voyager parce que:
-j'aime visiter de nouveaux lieux
-j'aime rencontre de nouveaux gens
-j'aime prendre des photos.