Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T23:30:20+03:00
Oh, la a este 24, iar la b nu sunt prea sigură.
poti sa scri si rezolvarea la a . te rog frumos.
1,1(6) = Un întreg 16 -1 supra 90 = un întreg 15 supra 90 și iese 15 supra 90.
1,(3)= 13 supra 9 și la 0,2(7) = 27-2 supra 90= 24 supra 90 . După aduci la același numitor și calculezi,.
2014-10-10T07:12:32+03:00
In primul rand trebuie sa transformi in fractii ordinare deoarece ai fractii zecimale cu perioada . dupa le aduni