Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T23:15:35+03:00
       Starea de fericire este o stare de multumire sufleteasca. Suntem fericiti cand am luat o nota buna, cand primim sau ne cumparam ceva ce ne-am dorit foarte mult, cand am luat un examen etc. Insa, daca n-am sti ce este tristetea, n-am sti nici ce este fericirea, Cele doua sunt strans legate intre ele.
2 3 2
2014-10-09T23:20:18+03:00
.de exemplu eu sunt fericita atunci cand iau o nota buna la scoala pe merit, si am acea satisfactie de sine.. iar daca as descrie fericirea as spune ca este o stare sufleteasca,un sentiment pe care toti il avem ,dar cu toate acestea ni-l manifestam si il simtim in moduri diferite
1 5 1