Răspunsuri

2014-10-09T23:01:34+03:00
200cm cubi=2 metri cubi cred nu sunt foarte sigur 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T23:03:06+03:00
Lungimea 100cm=1m
aria 100cm*100cm=1000000cm²=1m*1m=1m²
volum  100cm*100cm*100cm=1000000cm³=1m*1m*1m=1m³  
                                                                               ⇒1cm³=0.000001m³
                                                                               ⇒25cm³=0.000025m³
                                                                               ⇒200cm³=0.0002m³