Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T22:33:57+03:00
Un monah englez sa dovedit un adevarat bard scriind un poem de 2 pagini despre un brad din curte intro dependinta de pe o strada veche.(bard-poet)

E bard nu brad....
aaaa ok amus corectam
acum cun?
E ok... ms
2014-10-09T22:40:36+03:00
Monarhul statului Britanic a dat parte de spirit civic sadint un brad ,deoarece poporul cu dependenta de el.