Am nevoie de un cvintet despre ochi si unul despre limba.Imi puteti realiza cele doua cvintete?(1 vers:un subst. 2 vers:doua adj. 3vers:trei vb la gerunziu 4vers:O propozitie formata din 4 cuvinte si 5vers:un cuvant care este concluzia...).Va multumesc anticipat!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-22T18:41:08+02:00
2014-02-22T19:26:50+02:00
                                                 ochi
                             albastru                   caprui
                  zbatandu se     sarind           saltarind
  fara ochi nu existi
imparatia ochilor sa o pastrezi.
                                                   limba
                          rosie                                     romaneasca
          cantand                          vorbiind                citind
fara o limba nu poti sa vorbesti
imparatia tuturor limbilor frumoase.