Răspunsuri

2014-10-09T22:15:51+03:00
R/s este...... 125.....
nu ma intereseaza rezultatul ma intereseaza in principiu cum se afla ala puterea 3
ah nu det A la puterea 3 =125
5*5*5
adica A*A*A ?
da
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T22:28:15+03:00
A^2= A*A= 1  2       *       1     2    =1-2    2+6  =   -1    8 
                  -1  3               -1    3      -1-3   -2+9      -4    7
          Am inmultit prima linie cu prima coloana primul termen cu primul termen si al 2lea cu al 2lea ,iar rezultatele adunate,apoi prima linie a2a coloana si iarasi rezultatele adunate. Dupa a2a linie prima coloana si a2a linie cu a2a coloana tot asa inmultite primul cu priimul ,al2lea cu al2lea si rezultatele se aduna. 
A^3=A^2*A= -1  8     *   1   2
                      -4  7        -1    3. aplici aceeasi metoda . inmultite si adunate si acela este A ^3
1 5 1