Argumentaţi, într- o scurtă compunere, una dintre următoarele afirmaţii:
Creaţia este un joc, o aventură.
Creaţia este o căutare care implică efort şi incertitudini.
Creaţia este invenţie, descoperire, originalitate.

2

Răspunsuri

2014-10-09T22:01:23+03:00
 prin creatie omul isi reda emotiile, framantarile, gindurile , inventiile,descoperirile.Creatia  este ca o cheie care iti deschide  usa spre succes. Prin creatie  esti si tu o persoana  deferita. Cind proiectezi ceva vezi lucrurile in mod  diferit. Te creezi  tu , e un ceva ce vine de la sine, spontan fara reguli  sau comportament adecvat  ,este o creatie pe care tu singur o manevrezi dupa plac
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T22:03:06+03:00
Mereu cautam sa fim cit mai diferiti, mai ingeniosi. Pentru a nu semana mult unul cu altul, omul a inceput sa creeze. Acum, omul creeaza totul: si haine, si masinarii, etc. Astfel, fara mari eforturi, am inceput sa traim adevarate aventuri, caci "Creatia este un joc, o aventura". 
Asta e ideea, o dezvolti in care parte vrei tu. Sper ca te-am ajutat!
E super! Merci!
Cu mare placere! Ma bucur ca te-am ajutat!))