Răspunsuri

2014-10-09T21:42:18+03:00
(4,5+2,5-1)-(0,25+0,75+5)=6-6=0
Profesorul nu are nevoie sa ii rezolvi exercitiul asa. In prima paranteza numitorul comun este 2 asa ca aduci pe 1 la acelasi numitor apoi in a2a paranteza numitorul comun este 4 asa ca aduci pe 5 la acelasi numitor si vine: 9+5-2 totul supra 2 minus 1+3+20 totul supra 4 si de aici rezulta din prima paranteza 12/2-24/4= 6-6=0
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T21:45:29+03:00
(14/2-1)-(4/4+5)=
14/2=7 (14:2)
4/4=1 (adica 4:4)
(7-1)-(1+5)=
6-6=0 
1 5 1