Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T21:39:09+03:00
Structura "Nu exista prietenie sau dragoste mai mare ca aceea a unui parinte pentru copilul sau." face referire la iubirea si, implicit, prietenia nemarginita de care dispune orice parinte pentru pruncul lui. Totodata, familia conteaza cel mai mult, inevitabil, pentru fiecare dintre noi, indiferent de circumstante, motiv pentru care, afectiunea daruita de aceasta nu poate fi comparata cu afectiunea de o alta natura.
multumesc
pentru nimic!
isabeautygirls ajutama pe mine la intrebarea la limba romina,te rog:dd
2014-10-09T21:39:34+03:00
Oricare dragoste din lume nu se compara cu cea a mamei.Mama este persoana care ti-a dat viata,te-a purtat 9 luni in burta.Mama este persoana care iti este mereu alaturi,care nu te lesa la greu,isi face griji pentru tine.Iti da bucata ei de piiene tie,chiar ei tot ii este foame,doar pentru ca te iubeste.Mama este persoana care mereu ne va iubi si persoana care va sti mereu ca ne simtim bine riunde am fi

Nu prea ma rpicep la comentarii,eu am scris ceea ce simt:D
Sper ca te-am ajutat:D
merci si tie
cu placere,sper sa-ti fie de ajutor<3333