Identificati predicatele si subiectele din urmatoarele propozitii :

Un copil citeste .
Pisicuta doarme .
Cartile sunt interesante .
Alexandru , Bob Ica si Dino sunt prieteni .

Dezvoltati propozitiile simple de mai sus , adaugandu - le atribute si complemente .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T21:34:32+03:00
Un copil = subiect
citeste = predicat verbal
Un copil inteligent citeste o carte.

pisicuta = subiect
doarme = predicat verbal
Pisicuta somnoroasa doarme afara.

cartile = subiect
sunt interesante = predicat nominal
Cartile rosii sunt interesante.

Alexandru, Bob Ica si Dino = subiect
sunt prieteni = predicat nominal
Alexandru, Bob Ica si Dino sunt prieteni buni.
17 4 17
2014-10-09T21:35:00+03:00
Un copil citeste. s. copil p. citeste
Pisicuta doarme. s. pisicuta p. doarme
Cartile sunt interesante. s. cartile p. sunt interesante 
Alexandru, Bob Ica si Dino sunt prieteni. s. Alexandru, Bob Ica si Dino p. sunt prieteni
Un copil cuminte citeste interesat. Obosita pisicuta doarme linistita pe canapea. Cartile, profesorii fara grai, sunt interesante. Alexandru, Bob Ica si Dino sunt, de mici copii, cei mai buni prieteni.
6 3 6