Răspunsuri

2014-10-09T21:15:55+03:00
16m....320000lei 24m.......x lei =>24*32/16=480000lei
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T21:17:24+03:00
16m ............. 320 000lei
24m ............. x lei

16/24 = 320 000/x
16x = 320 000 · 24
16x = 7 680 000
x = 7 680 000/16
x = 480 000 lei
Comentariul a fost şters
se face produs de mezi egal cu produs de extremi..
Comentariul a fost şters
n-ai auzit de asa ceva, nu? :))))
Comentariul a fost şters