Răspunsuri

2014-10-09T21:08:25+03:00
Un mosneag este alb la par ,cu barba putin adus de spate
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T21:23:15+03:00
Batran cu par carunt,sprijinit pe un ciumag cu o ninsoare ce -i albeste din ce in ce ai mult parul si ani ininte .Batranul este un om cu intelpciune si multa iubire pentru nepotei.El  suferit mult la viata lui si chir daca e batran asta nu inseama ca e mai diferit  de restul lumii.Cand er mai tanar era ca noidar acum a imbatranit .Nu este vina lui ca oadat si odata toti imbatranim.Gandinunde-ne c el a facut o scoala inainte o facultate si un liceu dar  a uitata ca asa e batranetea.Cand suntem mici ne dorim sa fim mari iar cand suntem mari ne dorim sa fim mici timul nu sta niciodata si  loc si nu asteampta pe nieni.Pretuieste vita pe care o ai pentru ca va trece in zbor
floricaalina imi poti raspunde la exercitiul meu la fizica?