Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-22T17:08:46+02:00
Fata l-a ajutat mult pe batranul de acolo.
pe batranul - complement direct , Acuzativ
L-am primit pe al doilea in banca mea.
al doilea - complement direct, acuzativ
12 4 12
2014-02-22T17:10:23+02:00
Te pot ajuta doar cu complementele directe
Pe Domnu Trandafir il iubeau toti elevii lui
Nevasta boierului a bagat cocosul in cuptor
7 3 7