Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T21:00:12+03:00
 Adverbul este partea de vorbire care exprimă o caracteristică a unei acţiuni sau circumstanţa în care se desfăşoară o acţiune sau există o însuşire (bine, repede, aici, acum). Este o parte de vorbire neflexibilă.Adverbul raspunde la intrebarile când? unde? cum?,funcţionând cel mai frecvent în calitate de complement circumstanţial.
2014-10-09T21:01:13+03:00
Partea de vorbire care exprima caracteristicile unei actiuni,stari sau insusiri ori circumstantele actiunilor si starilor
Intrebarile prin care sunt recunoscute adverbele: Cat de des? Cand? In ce mod?  Unde? Pe unde? etc