Intrebare 1 : un dreptunghi are lungimea egala cu 16 dm si perimetrul de 52 dm . determinato latimea dreptunghiului . intrebarea 2 : un triunghi echilateral are perimetru de 48 cm . calculati perimetrul unui dreptunghi care are lungimea un sfert din perimetrul triunghiului , iar latimea jumatate din lungimea laturii triunghiului echilateral . va rog , rezolvati macar una din probleme .

2

Răspunsuri

2014-10-09T20:47:35+03:00
Latimea dreptunghiului 10
lung 7 latimea 16 perimetrul 46

este la 1 nu ?
e shi la 2
la 1 r/s e 10
la 2 r/s e 46
nu e bine la ex 2...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T20:55:15+03:00
La ex 2 :
L = 48\4
L = 12
l = (48:3) : 2
l = 8
P = 2L + 2l
P = 2 * 12 + 2 * 8 = 40 cm
ms
dar la = 52 - 32 2l intre 32 si 2l ce e?
e alt rand!
aa
ms