Răspunsuri

2014-10-09T20:44:58+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Agricultura si crestera animalelor
16 3 16
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T20:46:52+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ocupaţiile de baza ale tracilor erau agricultura, schimburile culturale si comerciale. Erau impartiti in aurari, fierari etc. Creşteau animale.
37 4 37