Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-09T20:38:20+03:00


4 cm x2=8cm

32cmx2 =64cm

P=64+8

P=72cm

unde P este perimetrul

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T20:39:35+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 pai se face ori:   (32+4)x2= 36x2=72
                  sau: 32+32+4+4=64+8=72
                  sau:  32x2+4x2=64+8=72

sper ca te-am ajutat

10 4 10
da sau asa
eu am dat mai multe variante :P
bine
eriti un like mare
meriti