Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-02-22T16:32:48+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Numar total de bile 16+28=44
p=28/44=7/11=0,63 p=63%
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-22T16:42:20+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
28/44=14/22=7/11        cazuri favorabile/cazuri posibile
Multumesc
iti mai pot pune o intrebare?
In primul rand scrii formula : cazuri favorabile /(supra) cazuri posibile. Cazurile favorabile sunt cere 28 de bile albe(care trebuie sa le aflii) iar cazurile posibile sunt bilele albe + bilele negre(16+28). = > 28/44 care este egal cu 14/22 care este egal cu 7/11. Sper ca te-am ajutat.
multumesc