Răspunsuri

2014-10-09T20:26:55+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-09T20:27:06+03:00
Tango este un dans și gen muzical care a apărut în orașele Buenos Aires, Argentina și Montevideo, Uruguay și s-a răspândit ulterior în toată lumea, dezvoltându-se diferite variante.Orchestre precum au fost cele conduse în trecut de Juan D'Arienzo, Francisco Canaro și Anibal Troilo sunt definitorii pentru sunetul tangoului, așa cum îl cunoaștem astăzi.

1 5 1