Puteti va rog sa-mi numiti cate un scriitor nascut in fiecare luna din an in afara deee lunele verii..adica cate unul din ianuarie, februarie, martie aprilie , mai, septembrie, octombrie, decembrie?.. va rog ft frumoss...

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T20:28:12+03:00
Ianuarie - Eminescu,martie - Creanga,noiembrie - Sadoveanu,februarie - Caragiale,septembrie - Cosbuc,mai - Arghezi
2 5 2
2014-10-09T20:30:00+03:00
Ianuarie- Mihai Eminescu
februarie-Victor Hugo
martie- Mircea Eliade
aprilie-Fanus Neagu
mai-Audrey Hepbun
septembrie-Maurice Blanchot
octombrie-Stefan Baciu
noiembrie-Liviu Rebreanu
decembrie-
Nicholas Sparks
1 5 1