Răspunsuri

2014-10-09T20:18:51+03:00
Schimbarea valori gramaticale(conversiunea) este mijlocul de imbogatire a vocabularului prin care se formeaza cuvine noi prin trecerea de la o parte de vorbie la alta
CONVERSIUNEA este un mijloc intern de îmbogăţire  a vocabularului care constă în formarea unui cuvânt nou prin trecerea de la o  parte de vorbire la alta.    1.     Substantivul îşi poate schimba valoarea  morfologică în:     a) adverb: -     Toamna aceasta  a fost ploioasă.  - substantiv  Toamna se coc fructele. - adverb    b) adjectiv: "Zoe, fii bărbată!"
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T20:19:41+03:00

Schimbarea valori gramaticale(conversiunea) este mijlocul de imbogatire a vocabularului prin care se formeaza cuvine noi prin trecerea de la o parte de vorbie la alta...cuvantul nu isi schimba forma...cuvantul format prin conversiune se comporta ca partea de vorbire la care a trecut... EX: NOAPTEA este instelata ...noaptea este subst (se poate numara o noapte, doua nopti)...si.NOAPTEA visez putin ...este articulat cu articolul hotarat (a)...[daca pui intrebarea CAND visez mult? noaptea) .este complement circumstantial de timp(pentru.ca am pus intrebare cand?)...nu are atribut => adv de timp... deci cam asta este din subst o ajuns adv,, ex:.Invata BINE...BineLE facut nu se uita... M-a facut UN bine... (uite un bine ...este subst. si la prima bineLE ESTE ARTICULAT)... deci cuvantu ala sa faci propoziti de la o parte de vorbire la alta parte 
3 5 3