1. Calculatii: a) (-3 supra 32) ori (-8 supra 9) ori (-27 supra 9)= b) (-25 supra 18) ori 49 supra 10 ori (-4 supra 35)=c) (-5)ori(+ 7)ori(-3 supra 5) d) (-7 supra 9) oori (-1) ori 5 supra 7 ori (+3) e)(-1 supra4 ) ori 8 ori (-1)ori(+6) ori (-1 supra 12)= f)7 supra 3 ori (-19 supra 36)ori (-15 supra 14)= g) (-2,5)ori7,(3)ori(-4)= h) (-2 1 supra 4) ori (-3 1 supra 5) ori 10 = i) -4 supra 33 ori 27 supra -8 ori -11 surpa -9\ j)-3 supra 4 ori 0,2 ori 1 supra -3 ori 12= k) (-9 supra 11) ori 0,99 ori 50 upra -3

2

Răspunsuri

2014-10-09T20:46:40+03:00
A.(-3/32)*(-8/9)*(-27/9)=(-1/4)*(-2/3)*(-3)(am simplificat din primele 2 3 cu 9 si 32 cu 8 iar ultima s.a simplificat)=2/12*(-3)=-6/12=-1/2


Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T21:20:03+03:00
Https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10723370_557068821060610_736548169...

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t34.0-12/10723409_557069631060529_209239579...
nu am putut altfel decat sa rezolv de mana ca sa intelegi si apoi am facut poza. Sper sa intelegi.
da dar nu pot da pe ele
ce pot face daca nu ma lasa sa dau pe ele
ti-am trimis si mesaj privat, incearca acolo
nu ma lasa