Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-09T20:08:33+03:00
Regionalism-cuvinte care se folosesc intr-o anumita regiune a tarii
Neologism-cuvinte noi 
Arhaisme-cuvinte care nu se mai folosesc in vorbire
iti multumesc :**
Mi-a facut placere sa iti raspund
:* ok
2014-10-09T20:08:53+03:00
Neologisme = cuvinte noi ( ex laser )
arhaisme = cuvinte vechi care nu se mai folosesc
regionalisme = cuvintele care se folosesc doar intr-o regiune