Răspunsuri

2014-10-09T20:06:35+03:00
Pamintul este cel mai scump pentru ca acolo teai nascut . acolo tiai petrecut copilaria miraculoasa.si aici tiai facut primii prieteni. nu este un pamint mai scump decat tara mea natala.pentru ca aici am rostit primul cuvant . imi iubesc tara unde mam nascut .
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T21:28:07+03:00
Un pamant mai scump pe lume nu e...

         Pamantul este casa noastra, de aceea reprezinta bunul nostru cel mai de pret. Fara el, noi n-am fi existat sau nu ne-am fi numit pamanteni in cazul in care mai exista viata si pe alte planete. 
         Pamantul reprezinta familia noastra. De aceea trebuie sa avem grija de el, sa nu-l distrugem. Trebuie sa luptam pentru viata lui, si a noastra inclusiv.
       Pamantul este tot ce avem mai scump, daca el moare, murim si noi...


12 4 12